Lifesavers

Disse har blitt mine nye sommerfavoritter. Trekant-BH-er fra Cubus, alle tre kjøpt på salg (den sorte til 39,-, de to andre til 29 kr – kupp!). Jeg får veldig fort stive skuldermuskler (fordi jeg stresser med alt), og dermed kan BH-stropper bli nokså vonde f.eks. når jeg er på jobb eller generelt, egentlig. Disse holder ting på plass samtidig som de er elastiske og dermed ikke presser for mye, hurra! Jeg bruker størrelse 70C i vanlige BH-er, og disse i M passer kjempebra.

Og trengte jeg egentlig tre? Ja, det gjorde jeg.



Say hello to my new summer favourites! Triangle bras from Cubus, all of them bought on sale (the black one was 39 NOK while the other two were 29 NOK!). You see, I have a lot of tension in my shoulders due to stress (which I do all the time), and regular bra straps can apparently worsen this. These babies keeps things in their place at the same time as they’re elastic enough to not put too much pressure on my shoulders, yay! I normally use bras in size 70C (UK 32C, US 32B) and these in medium fit me perfectly.

And did I really need three of them? Why yes, yes I did.

9 kommentarer

Siste innlegg