Twerk


tee H&M Divided shorts eBay bag a gift

Dette var det jeg hadde på meg før det ble litt vel kaldt og regnet kom. Virker som om sydensommeren skal ta seg en liten pause fra Trøndelag nå, men forhåpentligvis kommer den tilbake snart. Se så brun jeg har blitt på beina, forresten! Jeg har fri i dag, så det går i klesvask, saftdrikking og True Blood. Har du det bra?


This is what I wore before the cold and the rain decided to join us here in Trondheim. It seems like the Mediterranean-like weather is taking some time off right now, but hopefully it’ll come back again soon. Look how tan my legs are, by the way! I have the day off from work, so I’m doing laundry, drinking lemonade and watching True Blood. Hope you’re doing fine?

6 kommentarer
    1. Ja, jeg har det bra 😀 etter jobb dro jeg og apotek1-jentene for å spise en bedre middag. Det var herlig og utrolig morsomt. Frister jo nesten å bli farmasøyt nå ,men tror jeg skal holde meg til lektor 🙂
      Superfin farge forresten, og for en lekker shorts!
      – Siri

    2. siribokoholiker: Så bra at dere koste dere! 🙂 Tipper du er glad for at du holdt deg til lektor når du starter tredjeåret (som er neste høst for deg…?), for da er det praksis 😀
      Takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg