Lookbook Monday

SOUNDTRACK: Duffy – Warwick Avenue


(lookbook.nu)

Denne mandagen startet relativt tidlig, for i dag åpnet jeg nemlig butikken for første gang. Det gikk kjempebra og timene gikk ganske fort, så litt synd at jeg har nesten bare ettermiddagsvakter. Men-men! Akkurat nå ligger jeg på sofaen og holder på å sovne, og selv om jeg ikke burde hadde det vært veldig godt med en lur… ZzZz



I started off quite early today as I was opening the store for the first time. It went really well and the hours seemed to fly by, so it’s a shame I’ve got mostly afternoom shifts. But whatever! As we speak, or more correctly, as I write, I’m laying on the couch while almost falling asleep, and even though I shouldn’t, a nap would be sooo nice… ZzZz

2 kommentarer
    1. Herlig og flott inspirasjon :p Tidlige og lange dager på meg du :p Men heldigvis har ikke apotek1 åpen til mer enn 4 på sommeren, yaay 🙂
      Kos deg videre i jobben din, og det virker som en jobb som passer til kreative du!
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg