Lookbook Monday

I dag lever ikke denne posten helt opp til navnet sitt, for jeg fant bildene på weheartit.com i stedet for på lookbook.nu.Anywho, jeg har lett så godt jeg kan på the world wide web for å finne ut hvem denne jenta er, men det var ikke så lett. Antrekkene hennes er derimot spredt over hele Weheartit og Pinterest, så det er mange som synes godt om stilen hennes!


(weheartit.com)

Kvaliteten er så som så, men dere ser i alle fall antrekkene! Veldig min gate føler jeg, men kanskje litt søtere (jeg har ofte innslag av skinn). Men åh, nydelig! Om det er noen som vet hvem denne jenta er, rop ut!



The title of this post is a bit conceiving this week, as I did not find the pictures on lookbook.nu as usual, but on weheartit.com. I did however do my best to get the name of the girl who are posting these images (and trust me, there’s a lot more than these), but in spite of my best I ended up with nothing. She is all over both Weheartit and Pinterest, so her style is hitting more hearts than mine! The quality is just so-so (had to zoom to make the pics fit my blog design), but you can see the outfits quite alright. This is so up my alley, but perhaps a tad sweeter as I often put in leather and rough details. But oh so delish! If anyone knows who this girl is, give me a shout (in the comments field)!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg