Mason jar

“Hva er nå dette å bruke penger på?” tenker dere kanskje. Vel, det tenkte jeg også, men så bare hei ti tusen tilbake på skatten og tenkte jeg kunne unne meg et slikt glass, et “mason jar” på engelsk. Det er jo all the rage blant bloggere/instagrammere nå for tiden, så hvorfor skal ikke jeg være sau og skaffe meg ett? Mitt er i plast, rommer 600 ml og er kjempefint. I går rommet det sitronvann med isbiter (som vist på bildet), og i dag går det i husholdningssaft. Mannedyret lurte på om jeg drakk moonshine (amerikansk sørstatsslang for brennevin), om du ikke fanger opp referansen kan du se f.eks. Dukes of Hazzard



As all the other bloggers are doing it, of course I had to, too! It’s made of plastic (conscious choice), it holds 600 ml and it is really pretty. I drank lemon water with ice cubes from it yesterday, and today it’s limonade (well, not really limonade, but there is no English equivalent for “husholdningssaft” is there?). My boyfriend was wondering if I was drinking moonshine, haha! (if you don’t get it, watch Dukes of Hazzard or something)

6 kommentarer
    1. Har også et i plast 🙂 De er veldig praktiske da, men ikke så lurt å drikke alkohol av for de rommer for mye. Fant jeg ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg