Merci, juin

Δ  Takk for å være ferdig med eksamen etter en LANG eksamensperiode.

Δ  Takk for sommerjobb på en interessant butikk med masse småtterier jeg kan gå og se på.

Δ  Takk for at leselysten endelig er kommet tilbake.

Δ  Takk for at mitt første forsøk på focaccia gikk kjempebra!

‘Δ  Takk for mine fine engelskelever som til og med ga med roser den siste engelsktimen! ♥

Δ  Takk for feriepenger og penger tilbake på skatten. $$$

‘Δ  Takk for at Vildemilien endelig er tilbake i Trondheim!

‘Δ  Takk for Lana Del Reys Ultraviolence og Ed Sheerans x.

‘Δ  Takk for fri (men nå begynner jeg å bli litt lei).

 

Denne månedens merci ble litt kort, mest fordi jeg egentlig ikke har gjort noe. Hvordan var junien din?


A couple of nice June happenings/things: being done with all exams, summer job at a fun, interesting store, I like reading again, nailed my first go at focaccia, the world’s best students who presented me with roses after our final class, money, my girl V is back in town, two amazing albums from Lana Del Rey and Ed Sheeran, a lot of time off (but it’s enough now). How has June been treating you?

 

 

6 kommentarer
    1. Masse å være takknemlig over ja, og spesielt det med eksamen og leselysten 😀 hehe, skriv gjerne hva du synes spesifikt om boktyven og gjerne de andre bøkene 😀
      hmm, jeg har begynt skikkelig på sommerjobben. Jobber på Apotek1, og nå er jeg godt i gang med både e-resepter og papirresepter, hehe 🙂
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg