Lookbook Monday


(lookbook.nu)

God morgen! I dag våknet jeg klokken ti på sju, og føler meg frisk og opplagt. Jeg bakte brød i går kveld, så jeg skal straks spise litt godt, hjemmelaget brød i et forsøk på å venne meg på å spise frokost igjen (les mer her) mens jeg ser True Blood. Senere skal jeg ta på meg den “lille” oppgaven med å rydde i de tjue kiloene jeg har med smykker. Har jo tatt vare på ting jeg kjøpte på H&M da jeg gikk på ungdomsskolen, så man kan godt si at jeg slettes ikke bruker alt. Hei, Fretex! Hva skal du i dag?



Good morning! I woke up at 6:50 today, and I feel good and well-rested. I made bread last night, so I’m about to eat some good, homemade bread as I try to get used to eating breakfast again (read more here) while I watch True Blood. Later, I will start sorting through my twenty kilos of jewelry. You see, I still keep stuff I bought at H&M when I was in lower secondary school. so you’re safe to say that I do NOT wear everything I have. Hello, Fretex! What are your plans for the day?

4 kommentarer
    1. jeg skal kjøpe sko. jobbsko vel og merke, ikke så spennende. men man vet jo aldri hva mer man kan finne når man først er på shopping ;p

    2. Flink du er da 😀 Imponerende å rydde i smykkesamlingen. Selv har jeg for vane å prøve å rydde litt gjevnlig i både smykke og klessamlingen min. Men det begynner å bli en stund siden jeg ryddet i sminkesamlingen…. Men det er lurt merker jeg, for da blir jeg nok en gang bevisst på at jeg har altfor mye klær! Ryddeprosjektene er kanskje hovedgrunnen til at jeg har klart å ikke shoppe 🙂
      – Siri

    3. siribokoholiker: Jeg burde vært mye flinkere, men det er faktisk ikke såå lenge siden jeg tok en runde i klesskapet. Smykkene derimot…! Holdt faktisk ikke på så lenge da, heldigvis 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg