På ønskelisten: Smoothieblender

Tro det eller ei, men her kommer et ønskelisteinnlegg som ikke handler om mote! Neida, for til bursdagen min i år ønsker jeg meg en blender. En smoothieblender for å være eksakt. Jeg har en blender fra før, men den er veldig romstor og jeg skulle gjerne byttet den ut med en av disse nå som vi bor i en nokså liten leilighet med et enda mindre kjøkken og minimalt med benk- og skapplass:

OBH Nordica 6620 Smoothie Twister vs. Mix & Go (pink)

Disse lager smoothie rett i flaske og tar minimalt med plass – flott for meg! Det eneste jeg bruker blender til er tross alt smoothie, og da kan jeg jo like gjerne ha en slik. Planen min med den gamle er å pakke den unna og “spare” den til jeg en vakker dag får eget hus og så mye skapplass jeg vil.

De har ganske lik rating på div. nettbutikker, men OBH koster ca. en hundrings mer enn den rosa. Men den er jo rosa! Spørsmålet mitt nå er om noen har prøvd disse? Setter stor pris på tilbakemelding.



A wish post that does not include fashion items, what a day! Anyway, I really want a smoothie blender, and I thought I could wish for it for my birthday. The problem is, which is best? I picked out these two, Smoothie Twister from OBH Nordica and Mix & Go from C3, and now I’m wondering if any of you have tried any of them? I would really love getting feedback on this, because I don’t know which one I like better.

3 kommentarer
    1. Har Smoothie Twister og den funker kjempebra 😀
      Og veldig greit med den hanken som du kan bære den i om du har litt mye å bære på 😉
      Meeeen, enig at det hadde vært enda litt finere med en rosa, hihi !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg