Shoppefri juli

Ja, nå er det på tide å gå litt mer drastisk til verks enn å si “nå skal jeg roe ned på shoppingen”, det hjalp nemlig ikke nevneverdig. Jeg har så mye nytt å vise frem at jeg tror jeg bare skal ta en måned (minst) og konsentrere meg om det jeg har og ikke ikke ikke skaffe mer. Av noe. Så dere kommer til å se masse nytt, men det er altså ikke kjøpt i juli.


(whi)

Og jeg har SÅ mye å vise dere at det er nesten litt skummelt å tenke på…!



It’s about time to take some more drastic measures than saying “I’ll cool down on the shopping for a while”, because apparently, that is not working too well. I have so much to show you guys that I’ll be taking this month to concentrate on what I have and not not not get more stuff. Any stuff at all. So you’ll be seeing a lot of clothes and accessories, but none of it is bough in July. And the amount of new stuff I have is almost a bit scary…!

Confessions of a shopaholic | via Tumblr
Not really, no. (whi)

6 kommentarer
    1. med en gang jeg fikk brukbar lønning dro jeg på shopping, og det føles som om jeg har shoppet siden. det er en stemme i meg som sier “du har jo penger, så da kan du jo bruke”, og så angrer jeg som faen når jeg plutselig sitter med åtte versjoner av samme croptop, men ingen penger. i et nøtteskall.. men yolo, er det ikke det ungdommen sier? 😀

    2. Ja, denne følelsen kjenner jeg igjen du! Stolt over å si at jeg har vært shoppefri i et halvt år nå 😀 (herregud, høres ut som en tidligere alkoholiker som har vært rusfri i et halvt år- haha) Stolt over det, og er bestemt på å være motivert til det ut året.
      Har faktisk vurdert å ha et shoppefri år til neste år også, men det skal i alle fall være bokstopp, for der har det tatt litt overhånd. Bøker tar mer plass enn klær 😮 Men er igjen noe jeg aldri får vond følelse av å bruke penger på ^^’
      Spent på å se dine godbiter fra shoppingen 😀
      – Siri

    3. Anja: Haha, vi er litt i samme båt vi tror jeg (bare at jeg har egentlig ganske mye penger, det er det som er problemet) (ikke at det egentlig er et problem, men det fører til shopping) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg