The Notebook


(whi)

Det har faktisk gått 10 år siden premieren på The Notebook, en av mine all-time yyndlingsfilmer. Mitt første møte med Ryan Gosling og Nicholas Sparks i én og samme film. Gosling er vel den jeg har blitt mest knyttet til (om det i det hele tatt går an når jeg kun har sett ham på en TV-skjerm), og en Noah skulle vel alle jenter hatt i livet sitt. En som ikke gir opp, en som gir alt, en som mener du er det beste i hele verden. Sukk ♥ Vel, nå  jeg faktisk se filmen i kveld.



It’s actually been 10 yers since the premiere of The Notebook, one of my all-time favourite movies. My first glimpse of Ryan Gosling and the works of Nicholas Sparks in one movie. I guess that I’ve stayed most attached to (if you can say that about someone you’ve only seen on a screen) Gosling through these years, and every girl should have a Noah in their lives. One who doesn’t give up, one who gives his all, one who thinks that you’re the best thing in the whole wide word. Sigh ♥ Well, now I have to watch the movie tonight.

Love | via Tumblr on We Heart It.
(whi)

6 kommentarer
    1. siribokoholiker: Jeg kjøpte faktisk boken på loppemarked en gang, men så skulle noen i familien låne den (i samme hus altså) og siden har ingen sett den. Skjønner IKKE hvor den ble av! 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg