Wish: Bik Bok

(bikbok.no)

Åh. Vindusshopping på nett er virkelig en kunst jeg må lære meg. Endte (heldigvis?) ikke opp med noe av dette etter leterunden min, jeg prøver nemlig å roe ned litt (for selv om jeg har god råd trenger jeg faktisk ikke mer klær, sko, vesker, smykker, etc). Begynner vi å bli voksne, tro?


 
Window shopping sure ain’t easy online, and it’s definitely something I need to get better at! Luckily(?) I did not buy anything this time, you see, I’m trying to ease down on the shopping (just because I have money doesn’t mean that I need to spend it all on more clothes, bags, shoes, jewelry and so on). Hm, does this mean I’m growing up?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg