Lookbook Monday


(lookbook.nu)

En ny mandag, en ny lookbook! I dag valgte jeg bare bilder jeg syntes var fine i stedet for å prøve å finne et gjennomgående tema (det tar ofte urimelig lang tid), og jeg endte altså opp med disse. Jeg skulle egentlig trene i dag, men siden jeg har klart å få vannblemmer på begge småtærne (rart å skrive tå i flertall…?) så har jeg ikke så veldig lyst til å gå med sko overhodet, og spesielt ikke joggesko. Hjemme alene-tid! Som enhver husmor må jeg gjøre unna litt husarbeid, det vil si oppvask og klesvask, men etter det skal jeg sette meg ned i sofaen og lese og drikke te. Jeg har jo tross alt ferie!



Another Monday, another lookbook! Today I just chose pictures I found pretty instead of trying to stick to a specific theme, which tends to take aaaages, and I ended up with these. It was my intent to work out today, but I managed to get blisters on both of my feet, so I’m not that eager to wear shoes at all, and especially not trainers. That means alone time! Like any other housewife I have to do some chores, ergo the dishes and wash some clothes, but after that I’m finding my seat in the couch with a book and a cup (or ten) of tea. These are my days off work after all!

6 kommentarer

Siste innlegg