Urban Decay: Naked 2

Etter å ha sett Siri lage helt utrolig fine øyne med farger fra Urban Decay Naked 2-paletten, ville jeg gjerne ha den selv. På feelunique.com koster paletten intet mindre enn 407 kroner, og dét er nok litt for meget for meg. Så fikk jeg tips om iOffer.com, en nettside som egentlig ser veldig sketchy ut, men som jeg søkte litt rundt på likevel. Så fant jeg denne, da. Til 62 kroner eller hva det var.

Det sier seg jo selv at dette ikke er ekte vare, siden Urban Decay ikke blir nevnt hverken i varetittel eller i beskrivelse i annonsen, og dere ser jo selv at speilet ikke er et fungerende speil i det hele tatt, siden det er så uklart. MEN nå har det seg sånn at sminken ikke har gitt meg utslett, fargene er fint pigmenterte og de holder godt, noe jeg virkelig ikke forventet for den prisen! 

Man skal ikke oppfordre til å kjøpe kopier, men dette var et realt kupp, så om dere tør å ta sjansen så er iOffer neimen ikke dumt. Nå kan det være at jeg var ekstremt heldig, for det er første og eneste gang jeg har kjøpt noe via iOffer, så ikke forvent gull og grønne skoger på grunn av min ene anbefaling (men man kan altså være heldig). Selgeren har forresten fjernet varen nå, men du kan nok finne tilsvarende til 80-90 kroner (de har visst satt opp prisen). Har noen andre prøvd å kjøpe sminke via iOffer.com?


I have been lusting after an Urban Decay Naked 2 palette, mostly because of Siri’s gorgeous eye makeup, and I found one at iOffer.com for 62 NOK. It is quite clearly a fake, but the makeup is however of good quality, the colours are nicely pigmented AND they last without creasing, so I am quite satisfied. I’m not about to encourage you to buy fake stuff, but this was a real bargain! Of course, I might have been seriously lucky, because I do not have any other experiences with iOffer. Maybe someone reading this has had a different experience with the website?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg