Reddville: Nivea

Først og fremst: Om du ikke har hørt om Reddville før, så sjekk det ut! Du kan få tilsendt gratis tamponger bare for å svare på evalueringer, og hvem gidder eeegentlig å bruke penger på tamponger når man kan få dem gratis? Gå inn på Reddville.no for å lese mer og melde deg inn.

Jeg fikk tilsendt min første Reddville-pakke for noen dager siden. Ikke bare fikk jeg gratis tamponger, men det var også med fem vareprøver av Niveas nye dagkrem, Nivea Sensitive Daycream.

Jeg tror ikke kremen var sånn midt i blinken for meg, for den var litt for fet. Jeg har fått noen småkviser som jeg tror kan være i sammneheng med at jeg prøvde produktet, så jeg kommer nok ikke til å kjøpe det om jeg ikke plutselig får en helt annen hudtype. Men veldig fint å få teste uten å måtte bruke penger!


I recently received my very first tampons from Reddville, a company/organization which puts ads from different companies on their tambon boxes which enables them to be completely free for the end client. To be able to receive more tampons, all you have to do is answer a campaign evaluation after you receive your tampons. Easy, right? Reddville is active in Scandinavian countries at the moment, but I guess, since their concept is basically flawless (I mean, free stuff!?), they might be expanding in the near future.

This box’ partner was Nivea, and as they are launching their new series Daily Essentials Sensitive, the package included five samples of the Sensitive Day Cream. The cream was not a big hit for me, as it was too rich and thus gave me a few tiny spots, but at least I got to try it without spending any money, something I see as a big plus side! 

If you’re interested in finding out if Reddville ships to your country, visit Reddville.no to read more about them, what they do and how they do it.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg