Clear bags

eBay er seriøst en fantastisk oppfinnelse. Bik Bok har jo en lignende veske som den øverste og jeg synes den var sååå fin, men så fant jeg den altså 120 kroner billigere på eBay. Verdt det! Og mens jeg først holdt på bestilte jeg en i hardplast også, se så fine! Har bare brukt dem et par ganger, men har allerede fått komplimenter, både fra venner og ukjente.



eBay is the world’s greatest thing – EVER. I’ve been drooling at a clear bag like the one in the first picture, but I actually managed to find it for 120 NOK less on eBay, so worth it. And while I was at it, I ordered one in hard plastic as well, and they are so pretty! I’ve only used them a couple of times, but I have already received compliments, from friends and strangers.

8 kommentarer
    1. De var jo faktisk stilige! Men da må man jo nesten tenke litt igjennom hva man putter i den. Ser ikke for meg at de blir fullt så fine om de er stappa med “rot”:P

    2. Jeg skal ærlig innrømme at jeg synes de her var skikkelig stygge før, men nå går jeg rundt å craver en selv! Dine var superfine, gjett om jeg skal løpe inn på Ebay og søke litt rundt ^^ Takk for tips!

    3. Stilig og trendy veske 😀 Vet ikke om jeg kommer til å skaffe meg noe lignende, og det kun fordi det ikke er så praktisk. Enkelte ting jeg har i vesken vil jeg ikke vise fram 😀 haha, går greit med lommebok, mobil – men ikke alt 🙂
      – Siri

    4. siribokoholiker: Nei, det spørs jo på situasjonen, hva man skal ha med seg osv. Disse er jo veldig små, så de passer kjempefint til en liten shoppingrunde eller en date hvor man kun trenger lommebok/kortholder og mobil + en leppestift 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg