Lion hair

SOUNDTRACK: Coldplay – A Sky Full Of Stars

Åh, jeg er så sløv for tiden, dette feriemoduset tar knekken på meg! Dere skjønner det, at jeg kan ikke sove for lenge for da blir jeg helt ødelagt resten av dagen, og i tillegg har jeg vondt i ryggen fordi jeg har ligget rart/for mye… Luksusproblemer, men problemer like fullt!

Jeg sover nesten alltid med flette, for håret mitt er så langt at jeg pleier å våkne av at jeg ligger på det (og “henger fast” om dere skjønner) om jeg har det løst. I dag løsnet jeg fletten og vips, så var jeg en løve. Neida, ikke helt, men manen er i alle fall på plass. Can’t strike like a liooooooon…

Etter frokost skal jeg på kino med engelskklassen min. Perks of being a teacher, am I right? Vi skal se The Fault in Our Stars på nytt, og så er det faktisk siste gang jeg offisielt er læreren deres. SNUFS!

Ha en flott dag!



After sleeping with my hair in a braid, I look like a lion today, curls all over the place. I like it! Post breakfast, I’m going to the movies with my English class (the one I’ve been teaching these past six months) and we are going to see The Fault in Our Stars. I’ll be seeing it for the 2nd time, as I got pre-premiere tickets two weeks ago, but it’ll be fun nonetheless. And it’s the last time I’m officially their teacher, and I’m really bummed out about it.

Have a great day!

5 kommentarer
    1. Ahh, så koselig at dere skal det 😀 Blir sikkert koselig!
      Nydelig hår, og jeg må begyne å bruke flette oftere!! Gjør det for det meste kun når jeg har dusjet kvelden før 🙂
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg