Glossybox? Nei takk!

De siste Glossybox-eskene har vært mildt sagt skuffende. Å betale 179 kr for en pakke med gratisprøver man kan få i ethvert parfymeri er ikke greit. Derfor gidder jeg ikke engang vise frem hva jeg fikk i forrige eske, og etter at jeg har fått juni- og gratisesken min skal jeg si opp abonnementet. Det var bra i starten, men nå har det virkelig tapt seg, og jeg synes ikke det har vært verdt pengene siden ca. januar og da er det litt for dyrt for min del. Det har rett og slett vært for mye neglelakk og hårprodukter i ministørrelser (det vil si nok til ca. en halv vask med mitt Rapunzelhår).

Jeg vil altså ikke anbefale Glossybox lenger, siden jeg synes det er litt vel tilfeldig hva man får i forhold til det man fyller ut på skjønnhetsprofilen, og så er det igjen litt vel dyrt for vareprøver. Noen som har lignende erfaringer?

4 kommentarer
    1. Jeg har ikke prøvd det, men jeg synes det er generelt litt dyrt uansett når man ikke vet hva man får. Så det hadde ikke vært et greit konsept uansett, og så kunne jo noe av sminken vært dyretestet :/
      Skjønner at du melder deg ut når det bare blir små vareprøver. Uff :/
      – Siri

    2. siribokoholiker: Jeg er ikke like nøye på deg når det gjelder dyretesting, så akkurat dét er ikke så enormt farlig for meg (men det er såklart en prioritet). Det var jo bra i starten, så da syntes jeg det var verdt prisen, men nå… Nei.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg