Put a hat on it

Hat H&M cardigan River Island top Bik Bok shorts Catch

Nå er vi i alle fall litt tilbake i gamle vaner; jeg mener, to innlegg på én dag og et er faktisk dagens outfit!? Har som dere ser skaffet meg hipsterhatt, og jeg liker den SÅ godt – jeg må bare venne meg på å bruke hatt!


Sort of back in old habits now, I mean, two posts in a day AND one of them is an outfit of the day!? As you can see, I’ve gotten myself a hipster hat, and I REALLY like it – I just have to get used to wearing hats!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg