Lookbook Monday


(lookbook.nu)

Det ble bare ett bilde i dag, rett og slett fordi jeg ikke fant noe annet fint på Lookbook – tro det eller ei! I dag startet jeg dagen med å høre Ultraviolence (og det er like bra som forventet!), og så fikk jeg e-mail fra Kine som står bak bloggen hvaskjerakine.blogg.no om at jeg var en av vinnerne av konkurransen hennes! HURRA!

Så en fin mandag, med andre ord. Nå har jeg satt hele leiligheten på hodet i et forsøk på å a) rydde (ja, jeg roter for å rydde…), b) lage system og c) være her uten å rynke på nesen av alt rotet/støvet. DERE SKJØNNER DET, at noen ganger/mesteparten av tiden lar jeg ting bare skure og gå uten forebyggende tiltak, og plutselig ser det ut som om vi er nestemann ut på Syke Samlere på TV. Spesielt bøker har det blitt helt sykt mye av, og jeg aner rett og slett ikke hvor jeg skal gjøre av alle sammen. 🙁

MEN: Sesongavslutning av Game of Thrones! 😀 / :-O / 🙁  (vet ikke helt om jeg er mest glad, sint, trist, whatever)


I usually post more than just one picture on Lookbook Mondays, but the thing is that I didn’t find anything spectacular other than this one today. Believe me or not! I started my Monday by listening to Lana’s new album Ultraviolence (and it’s awesome) and then I got an e-mail which said that I’d won a blog competition over at hvaskjerakine.blogg.no! HURRAH!

However, I have now messed up our whole apartment in an attempt of a) cleaning (yes, I make a mess to tidy up…) b) put things into order/a system and c) being here without making faces because of all the mess/dust. You see, I have a tendency to just let everything go sometimes/most of the time, and suddenly, we could easily go as the next one up on Hoarders on TV. And regarding all my books, I really don’t know what to do with them all. 🙁

BUT: Season finale of Game of Thrones! 😀 / :-O / 🙁   (it’s really hard to decide on one specific mood on this one)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg