Lille My


(Fra Instagram-kontoen min: @julietastic)

Jeg sanket både karmapoeng og Mummikopp da jeg var på Blodbanken i dag. Lille My fikk bli med hjem og holder nå Mymlen, Sausedyret, Snorkfrøken og Poeten og Vinterkoppen (2013) med selskap.

Akkurat NÅ er jeg på jobb og har min første alenevakt (dette innlegget er altså forhåndspublisert), og jeg skal være her heeelt til stengetid kl. 21. Og så, dere, så er det helg. Hurra!


I got both karma points and a Moomin mug when I donated blood today. Little My got to come home with me, and is now keeping my other mugs company. When this is posted, I’m at work, doing my very first solo shift until 9 PM. And then, I am free. Weekend, hurrah!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg