The multi-way cardigan

Kjøpte denne helt i starten av sommeren til 50% avslag, og jeg er SÅ fornøyd. Ja, jeg har shoppet en hel del de siste månedene men samtidig har jeg kjøpt plagg/ting jeg kommer til å bruke mye, blant annet en del basics og anvendbare plagg, som går både til hverdags og finere anledninger. Og nei, jeg har nok ikke hatt noe spesielt behov for noe av det, men noe må en jente få unne seg, vel?

I bought this in thee beginning of summer at 50% off, and I am SO happy with it. Yes, I have been shopping a lot the last couple of months but at the same time I’ve been buying stuff I’ll use a lot, like for example basics and really functional garments which can work both in everyday situations and special occasions. And no, I did not really need any of it but a girl can spoil herself a bit, right?

4 kommentarer
    1. Wow, for en utrolig nydelig og nyttig cardigan! Jeg likte den kjempegodt, og den supre gråfargen var prikken over i’en.
      Gleder meg til å se resten av innkjøpene!
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg