First day

Hei hei!

Denne mandagstirsdagen er virkelig fin. Jeg sov godt og lenge, hadde god til til å fikse hår og sminke, og nå sitter jeg og spiser vårruller til frokost (NAM) mens jeg ser Orange is the New Black. Drømmemorgen ♥ Klokken 12 starter min aller første arbeidsdag på Browns, en søt liten interiørbutikk på Sirkus Shopping her i Trondheim. Jeg er ganske spent da jeg ikke har jobbet noe nevneverdig i butikk før, men med den supertrivelige sjefen og ikke minst interessante butikken tror jeg det skal gå veldig bra! Håper du får en flott dag!

 

 

Good mind , good day

Hello there!

This Monday-Tuesday is really nice. I slept well, spent as much time as I wanted on doing my hair and makeup, and now I’m about to eat spring rolls for breakfast (YUM) while watching an episode of Orange is the New Black. Morning of my dreams ♥ You see, I start my new job at noon, in the cute little interior shop called Browns at Sirkus Shopping, a mall here in Trondheim. I’m pretty excited because I haven’t worked in a store before, but my boss is supernice and we have a lot of interesting products so I think I’ll be alright! I wish you all a really nice day!

2 kommentarer
    1. Ahhh, så utrolig herlig : D Hørtes ut som en virkelig passende jobb til kreative du 😀 Håper det går bra, men det vet jeg egentlig det vil gjøre- hehe 🙂 Men er det kun sommerjobb eller skal du jobbe der til skolen begynner igjen også?
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg