Lookbook Monday


(lookbook.nu)

Mandag med søndagsfølelse er ikke noe vi sier nei takk til, og særlig ikke etter tidenes sløveste dag i går (hei, Orange is the New Black sesong 2). Jeg må si at det var veldig fint å sove så lenge jeg ville i dag, også! Men man må jo vende tilbake til virkeligheten før eller senere, og jeg må faktisk starte dagen med lærerjobbing. Karakterer må settes og det er min jobb å sette dem – herremin, så voksen jeg føler meg! Jeg tror ikke det skal ta så veldig lang tid, siden jeg bortimot har bestemt meg på alle de bortimot tretti(!) elevene mine, men et siste overblikk må til før det er offisielt. 

Som gulrot har jeg både vårruller til middag, ny episode av Game of Thrones og kanskje litt spilling – jeg har nemlig falt helt for Ubisofts Child of Light, et PC-spill som har håndmalte scener og fin musikk – det er som å være midt i et eventyr! Og ja, jeg er 22 år gammel, jobber som lærer og spiller dataspill. Deal with it!



A Monday pretending to be Sunday is not something that I pass on, especially not after having the laziest day ever yesterday (hello, new season of Orange is the New Black). I have to admit that sleeping as long as I wanted was quite nice! But you have to return to reality some time or the other, and I actually have to start my day doing teacher work. Grades have to be set and it’s my job to set them – oh my, I feel so grown up! I don’t think it’ll take too long though, as I’ve more or less made up my mind on most of my class of nearly thirty(!) students, but I have to look over it again before it goes “public”.

As a carrot hanging before my nose I have spring rolls for dinner, a new episode of Game of Thrones and perhaps some gaming – you see, I’ve completely fallen for Ubisoft’s Child of Light, a PC game with hand painted scenes and pretty music – it’s like being in the middle of a fairy tale! And yes, I am 22 years old, I work as a teacher and I play computer games. Deal with it!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg