I’ll be your June

SOUNDTRACK: First Aid Kit – Emmylou

Siden jeg henger litt etter på grunn av eksamenspausen min OG jeg har masse å se frem til i juni, kommer et lite lykke-innlegg nå i dag. Det er viktig å ha ting å se frem til, samme om det dreier seg om store eller små gleder!

♥  Lana Del Reys nye album Ultraviolence kommer 16. juni!

♥  Jeg begynner i ny jobb 10. juni, altså på tirsdag.

♥  Sesongpremiere (på den siste sesongen) av True Blood ♥  

♥  Ed Sheeran slipper sitt nye album 23. juni!

♥  The Fault in Our Stars på kino ikveld ♥  ♥  ♥

It really hurts...

♥  Jeg har så mye fint å lese i sommer: To bøker av Virginia Woolf, Sherlock Holmes (fra starten av 1900-tallet!), Divergent, Insurgent, Allegiant, +++

♥  Jeg kan trene så mye jeg vil og ikke være redd for å bli for sliten for å skrive hjemmeeksamen (ja, slik har det vært i en måned nå).

♥  Ny sesong av Pretty Little Liars!

♥  Å få det fine jeg bestilte fra Bik Bok i går 😀 (pluss mengdene eBay-varer som er på vei…)

♥  Lønn, ferie- og skattepenger! PENGER ♥ 

♥  Nå ble det mye TV-serier her, men Orange Is The New Black kommer tilbake – i helga! 😀

Jeg gleder meg også til å levere siste eksamen i morgen, til å forhåpentligvis finne ut av hvilke fag jeg kan ta til høsten (hurra for informasjon…) og til forkjølelsessårene i ansiktet mitt har forsvunnet. Stresset har tydeligvis fått immunforsvaret mitt til å bryte sammen, så her sitter jeg med det største utbruddet jeg har hatt på mange år. Som vanlig har viruset perfekt timing, siden jeg ahr planlagt å feire skikkelig i helga. JA, det er bare sår i ansiktet som ikke har videre følger enn nettopp det utseendemessige, men slike utbrudd går virkelig utover selvtilliten min. Det er for eksempel ikke så særlig gøy å møte nye folk når man føler man ser ut som Quasimodo (ikke at jeg gjør det, men det føles litt sånn). 

Jeg har uansett bestemt meg for å drite i det og være sosial og ha det gøy som planlagt. Som det står på mobilcoveret mitt: “The less you care the happier you will be”. Så da blir det sånn.

I’ve got a lot of good stuff ahead of me, both when it comes to music (new albums by Lana Del Rey and Ed Sheeran), television series (True Blood, Pretty Little Liars, Orange is the New Black), books to read (Virginia Woolf, Sherlock Holmes, the Divergent trilogy, etc.) and money in the form of paychecks, vacation money (haha, is that even a term in English?) and tax money, e.g. I paid too much taxes last year and they’ll return some of it to me, yay. I’m also starting in a new job on Tuesday, waiting on some pretty decent stuff in the mail (clothes and accessories, ’cause I’m a material girl) and I am spending the weekend celebrating the end of the semester. Yay!

4 kommentarer
    1. Utrolig masse å se frem til ja 😀 Leste i dag ferdig Insurgent faktisk! Ble dessverre skuffet over den, men den tok seg opp ved avslutningen !
      Jeg har allerede vært for mye på kino denne måneden, men jeg MÅ se The Fault in Our Stars! Ellers gleder jeg meg til å se dine ebay og bikbok-innkjøp 😉

    2. Åååååå, JB <3
      Har ikke sagt det før, men disse innleggene får meg alltid i godt humør! Og spesielt idag når alt bare er supert fordi det er sommerferie 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg