Fourteen days and I’m yours

Fjorten dager til, eksakt to uker fra i dag. I løpet av de 2 ukene/ fjorten dagene/ 336 timene/ 20 100 minuttene/ 1 209 600 sekundene skal jeg på loppemarked, avlegge eksamen i litteratur og nasjon, skrive eksamen i fagdidaktikk, ha engelskundervisning i fire nittiminuttersøkter (med tilhørende planlegging) og ha hjemmeeksamen i oversettelse. Og så er det fredag 6. juni og jeg har ferie og jeg skal feire både fredag og lørdag med fine jenter som også har sommerferie.

I stedet for å komme med halvhjertede innlegg tar jeg nå eksamensferie fra bloggen og så kommer jeg tilbake når jeg er ferdig med alt som heter engelsk, litteratur, didaktikk og oversettelse. Ser dere i juni! 🙂 PS: Jeg bruker fremdeles Instagram: @julietastic

Due to a lot of exam related stress and not a lot of good blog ideas, I’ve decided to let my blog hibernate until June 6, because then I will be done with school (for now) and free to actually blog instead of just posting some (random) stuff. See you in June! 🙂 PS: I’m still active on Instagram: @julietastic

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg