Ladylike

Si hei til mitt nye skjørt (fra eBay, selvfølgelig)! Litt mer ladylike enn de fleste andre plaggene jeg har, samtidig som det ikke er heeelt Øvre Singsaker siden underskjørtet er “normalt” kort. Kombinerte det med en svart enkel body, en svart casual blazer og svarte ballerinasko på jobb for en studn siden og følte meg nokså fin! Det jeg etter hvert fant ut er at innerskjørtet har en tendens til å krype oppover lårene, så jeg må sy en søm eller finne på noe annet lurt der. Kostet rundt 60 kroner, så veldig verdt det 🙂

Say hello to my new skirt (from eBay, of course)! A bit more ladylike than most of the other stuff in my wardrobe, but at the same time the mini skirt beneath does not make it totally old ladylike. I combined it with a black top, a black blazer and black ballerinas at work today and I felt very pretty! The downside of this shirt is however the inner skirt’s tendency to creep up my thighs, so I have to be clever and try to fix that somehow. Cost me like 60 NOK, so I’m content!

4 kommentarer
    1. siribokoholiker: Takk! Var litt spent på fargen jeg også, men da det kom på var det slettes ikke så verst, selv om leggene mine var uvanlig bleke da jeg tok bildet. Tipper det blir enda finere når jeg får litt farge på kroppen i sommer! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg