Clean

Dette er mine to favorittparfymer for øyeblikket, og jeg trooor Rain må være helt på topp. CLEAN-parfymene er så utrolig gode, friske og behagelige! Cotton T-Shirt fikk jeg av Em fordi hun ikke syntes den luktet noe godt på henne og jeg ble litt frelst der og da egentlig. Rain kom i posten fra Costume i dag, jeg fikk den nemlig som velkomstgave da jeg bestilte 3 nummer av magasinet. Elsker slike ordninger, for ved å betale 49 kr i porto fikk jeg en parfyme verdt 300 kr. Win! Gjorde jo det samme med L’Eau de Chloé for en tid tilbake.

Cotton T-Shirt beskrives slik på CLEAN sin nettside:

As cool, crisp and comfortable as a freshly laundered tee, this airy light scent is an easy, feel-good favorite. CLEAN Cotton T-Shirt blends the crisp notes of Bergamot and the fluffy notes of Cotton Flower to create a fresh and simple scent that captures the appeal of the iconic tee. Teasing traces of Rosewood and Warm Musk add a familiar warmth, just like the boyfriend tee shirt you love to steal. Light, pure, universally lovable.

Det med varmen er så sant, og jeg føler denne passer året rundt. Kanskje litt sterkere enn Rain, men ikke i nærheten av å være for kraftig.

Rain har jeg bare brukt i dag, men jeg er forelsket allerede. Du vet når det er sommer og du kommer ut etter at det har regnet? Rain lukter slik: Friskt, nytt og en anelse søt. Duften blir beskrevet slik av CLEAN:

The pure scent of rainfall has been captured. Hints of daffodil, dewy melon, water lilies, daisies and sheer musk embrace the moment when droplets cling to flower petals and the world feels quiet, soft and bright.

5 kommentarer
    1. Aldri hørt om parfymen før, men kanskje verdt å sjekke ut? 🙂 Jeg er så kjedelig i parfymeveien, har brukt forskjellige varianter av Escada i 10 år, hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg