Lookbook Monday: Rock’n’rolla


(lookbook.nu)

I dag vil jeg bare dra sydover et sted og bli brun og blid. Jeg vil ha sommerferie, ikke være midt oppi en hjemmeeksamen, med to skoleeksamener, en innleverings- og en hjemmeeksamen til foran meg. Jeg vil ha en leilighet med veranda slik at jeg i alle fall kan nyte sola mens jeg jobber med eksamen.

Slik er det altså ikke. Jeg sitter i en kald leilighet (uten veranda) og hoster og snyter meg, med en haug skitne fat og kopper som bare skriker etter meg, masse tøy som burde vaskes og et hode som ikke er helt med i dag. Eksamen skal leveres på torsdag, men jeg har undervisning både onsdag og torsdag og jeg må jo forberede meg der, også. Og nå skal jeg slutte å klage, for sola skinner, jeg spiste (blant annet) blåbær til frokost og eksamen kommer til å gå fint, alle som én. Ha en flott mandag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg