Alt ordner seg for snille piker

Åh, dere, nå går alt så flott! Jeg tror dagens engelsktime blir ganske så bra (og vi skal ikke jobbe med tekstboka i det hele tatt), jeg har fått meg sommerjobb (har i alle fall avtalt opplæring), eksamen gjør meg ikke søvnløs lenger (fordi jeg er ferdig med det faget jeg synes er kjedeligst/verst) OG sola skinner. WIN.

Sun | via Tumblr
(whi)

I tillegg var jeg også på postkontoret og snakket med verdens triveligste mann som ga meg H&M-pakken min. Den hadde ikke tidenes innhold (dusjforheng, strømpebukse og undertøy) men pakke er pakke. Og dusjforhenget er skikkelig fint og kostet bare 50 kr. WIN IGJEN.


(hm.com)

Og alt dette før kl. 11. Det er neimen ikke verst å være meg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg