Our chromosones in sepia tones

SOUNDTRACK: Bastille – Durban Skies

I dag er det kaldt, overskyet og det blåser. Jeg skal straks på lærerjobben (hurra!) og må ha på meg både cardigan OG jakke. Åååh, det var jo så fint vær i går 🙁 MEN så har jeg på meg den nye peplumtoppen min (som dere skal få se senere i dag) og så gleder jeg meg til å se engelskklassen min igjen, så jeg overlever. Ha en flott dag! 🙂

Yesterday was warm, sunny and nice, but today it’s all cold and gloomy again. However, I get to meet my English class again(yay!) AND wear my new peplum top, so I’ll live. Have a great day! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg