Billig vs. dyrt: Mise en Dior

Da jeg gikk på videregående var perleøredobber tingen. Store, hvite perler i ørene, om du så gikk i kjole eller joggebukse. Såklart fulgte sterkt påtegnede øyenbryn og tjue lag mascara med. Those were the days ♥

Uansett, perler er en klassisk trend som egentlig aldri går av moten, men jeg må si at det er andre ting jeg heller vil ha i ørene som ikke gir meg flashbacks til videregående. Og så kom Dior med denne nye vrien, og vips så er perler en hit igjen! 


(dior.com) 

 

Det er riktignok en stund siden disse kom (i fjor sommer/høst en gang), men spesielt her i Norge har jeg ikke sett så utrolig mye av det. Over ser du originalen i Dior sin nettbutikk, et nokså enkelt øredobbpar til den nette sum av 260 pund. Som vil si 2500-2600 kr et sted. Ouch!


Diverse celebriteter med ørepynten.

Dere skjønner kanskje at jeg ikke kjøper Dior-øredobber. Ikke noe Dior for å være ærlig (bortsett fra parfyme, hehe). Så jeg skrev inn “double pearl earrings” på eBay og fikk etter hvert disse i posten:

Det ble et par i rosa, hvilken bombe! De finnes however i hvitt og andre farger, men akkurat disse kjøpte jeg her. Som dere ser er de HELT like Dior sine i formen, men Dior har forhåpentligvis ekte vare i både perler og stang/lukking.

Og slik ser de ut når jeg har dem på. Iiiih ♥

Andre varianter med to forskjellige farger finnes også, og passer kanskje for den som ikke føler seg helt i det helklassiske hjørnet?


(bellezapura.net)

Her kan du finne søkeresultatene jeg fikk opp på eBay. Fine farger og priser! 🙂

Figures out that you do not need Dior to jump aboard the double pearl earring trend, all you need is eBay – as usual!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg