Cross my heart

My Wildfox inspired sunglasses, found on eBay (OF COURSE). Love them!

Jeg har nå fri frem til tirsdag, for da starter jeg i sommerjobben min (weee!), og det feirer jeg med å ha det gøy med mine fine venner. I går kveld feiret vi eksamensslutt og danset (og danset og danset), og i kveld er det avskjedsfest til min kjære Em som skal flytte fra oss. HYL, jeg vil ikke! 🙁

I’ve got a couple days off before I’m starting my summer job on Tuesday, and I’m celebrating my having fun with my great friends. Yesterday we had an exam party and we danced (and danced and danced), and tonight we’re having a going away party for my dear Em, who’s leaving town. I DON’T WANT TO! 🙁

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg