Slowly drifting

SOUNDTRACK: Mr. Probz – Waves (kult artistnavn………..)

Jeg har i skrivende stund hjemmeeksamen og har hatt det siden mandag kl. 10. Jeg har hittil laget disposisjon og funnet en hel bråte med kilder, men selve skrivingen har det ikke blitt noe av ennå. Jeg kjenner rett og slett ikke presset, og for en skippertaksjente som meg er det noe som må til for at de små grå skal prestere.

Når det i tillegg SNØR og er kaldt (etter en finfin uke med sol og nesten-shortsvær) er ikke humøret helt på topp. Et lite lyspunkt kom i posten i dag:

Tre nye fine leppestifter fra Makeup Mekka!

Kjøpte alle tre for 50 kr (til sammen) i forrige uke, så nå er det tre nye fine farger i samlingen min. Skal selvfølgelig vise dere, men det blir senere en gang. Bloggingen er ikke helt øverst på prioriteringslista akkurat nå, men jeg kan si at jeg har det fint (selv om det snør) og kommer sterkere tilbake når jeg har kommet meg i eksamensmodus. Har dere det bra? 🙂

I’m in the middle of an exam (a home exam, to be exact) and I am struggling with motivation. In addition to the exam, it is actually SNOWING so I’m not on the top of the world right now. A little glimpse of sunshine was waiting for me in my mailbox today, though, these three pretty, summer-y lipsticks from Makeup Mekka! (I’ll show you swatches later.) My blog is not on the top of my list at the moment, but I am doing fine (even though it is indeed snowing) and I’ll be back when I’ve settled with the whole exam thingy. I hope you are doing alright?

4 kommentarer
    1. Leah Isabell: Jeg skal lage et ordentlig innlegg der jeg har testet fargene, men jeg har en hel drøss av samme merke fra før og de er av de beste jeg har prøvd. Veldig god konsistens, fine farger og de sitter ganske bra. Og så billige da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg