Rimmel Apocalips

Em viste meg denne rett før jul, og jeg gikk relativt raskt inn på feelunique.com og bestilte. Beskrivelse av produktet:

It’s the End of Colour as you know it! The intense rich colour of a lipstick, enhanced by a satin smooth shine. 
Rimmel Apocalips Lip Lacquer is neither a lipstick nor a gloss… It’s BIGGER than both! 

Det ser altså ut som en gloss, MEN den holder skikkelig bra og er SÅ fin i fargen.

Valget mitt falt på 304 Eclipse, som ser slik ut på:

Som med alle andre leppeprodukter har jeg brukt fingeren og gnidd litt slik at fargen liksom ikke ligger utenpå og sklir av med én gang. Det høres kanskje rart ut, men slik gjør altså jeg det. Hørt om/prøvd produktet?

Just showing how great Rimmel Apocalips (in Eclipse) is, love the consistency!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg