Inspirational Friday: Pink + gold


(whi)

Rosa og gull er en av de fineste kombinasjonene jeg vet om akkurat nå. Særlig lyserosa negler og gullringer og -armbånd! Siden jeg nå har vært litt stresset i en periode har jeg ikke så mye negler igjen å lakke lyserosa, så jeg får bare se på fine bilder mens jeg venter på at mine egne negler skal bli lange nok…

I think pink and gold is one of the hottest combinations right now, especially light pink nails with gold rings and bracelets! After being kind of stressed for a while my own nails are pretty short, so I’ll just have to look at pretty pictures while waiting for them to grow long enough to pull off this look myself…

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg