California state of mind

SOUNDTRACK: Boardwalk – I’m Not Myself


(whi)

Boardwalk er et band som var med på soundtracket til forrige ukes Awkward-episode (ny episode i dag, weeeee!) og jeg ble forelsket fra første tone. Perfekt California-sommer-musikk! Får meg til å tenke på sand mellom tærne, denimshorts og saltvannshår. Mmmm ♥

Nå skal jeg sjekke ut salget på Trondheim Torg (hurra) før jeg drar på lærerjobben. Satt oppe til midnatt og rettet tentamener slik at alt skulle være klart til i dag, og jeg ble heldigvis helt ferdig! Etter lærerjobben skal jeg på badevaktjobben for nest-nest siste gang før sommeren (svømmehallen stenges fra mai til septemberish). Yay! Ha en flott dag!

Boardwalk is the kind of band which makes me think of California, sand between my toes, denim shorts and salt water hair. Summer ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg