Back on track

Startet ikke dagen idag med noen gåtur sånn som i går, men jeg stod i alle fall opp klokka åtte! Har kanskje ikke vært så ekstremt rask siden klokka nå er over ti allerede, men jeg er i gang, om ikke annet. Mannedyret sover fremdeles…

Jeg har en del heldagsprøver å rette før vikartimen min i morgen, så jeg tenkte å dra opp på skolen og fyre løs med rødpennen blåpennen før forelesningen som starter 14:15. Forhåpentligvis blir jeg ferdig i dag, så kan jeg bruke tiden før jobb i morgen på å trene! Har fått tilbake motivasjonen nå, så jeg må ikke tvinge meg selv bort til treningssenteret lenger.

Håper du får en flott dag!

I haven’t been super productive yet today, but at least I got out of bed at 8! I have a lot of midterms to correct before class tomorrow, so I’ll go to school to work before the language acquisition lecture at 14:15. Have a great day!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg