Merci, avril

Δ  Takk for godkjent på alle semesteroppgaver, wohooo!

Δ  Takk for et kjempeartig vårball med linjeforeningene for lektor ved NTNU. Jeg koste meg sånn!

Δ  Takk for nye freshe solbriller! Wildfox-inspirerte og alltingen.

Δ  Takk for den herlige gjengen jeg er engelsklærer for. Jeg gruer meg til juni for da skal jeg ikke ha dem mer 🙁

Δ  Takk for Bombay Bicycle Club – Eyes Off You.

Δ  Takk for nye bekjentskaper som får en til å innse nye ting om seg selv.

Δ  Takk for de beste vennene i verden som man kan snakke med om alt og ingenting. ♥

Δ  Takk for lønn. Bare… Ja.

Δ  Takk for min fine nye kjole som koster bare 129 kroner.


(som dere skal få se så sant jeg husker det)

Δ  Takk for rosa hårkritt som får meg til å føle meg fresh.

Δ  Takk for hår som oppfører seg.

Δ  Takk for at verdens snilleste mann jobber i posten på ICA. Jeg blir skikkelig glad hver gang jeg får hentelapp, for da får jeg (mest sannsynlig) treffe ham.

Δ  Takk for vin. Sykt godt.

Δ  Takk for fine neglelakker som gjør at jeg får litt ekstra motivasjon til å slutte å bite negler.

Δ  Takk for påskeferie.

Δ  Takk for flinke og artige forelesere. Endelig.

Δ  Takk for Siesta-brus på tilbud!

Δ  Takk for at man kan kjøpe fra Bik Boks nettbutikk men bytte i nærmeste fysiske butikk. Hurra ♥


(whi)

6 kommentarer

Siste innlegg