Lace & leather

Jacket and top Bik Bok belt Lindex Kids skirt Gina Tricot

Her er peplumtoppen jeg kjøpte for 33 kroner (3 for 99,-) på Bik Bok i forrige uke. Kombinert med highwaistskjørt og favorittskinnjakka følte jeg meg temmelig fredagsfin i dag. Det eneste dumme med toppen er at glidelåsen i ryggen ikke er så god når man sitter lettere henslengt i sofaen, MEN det går nok bra likevel. Skjørtet kjøpte jeg forresten for 4-5 år siden og det er et av de viktigste plaggene i basisgarderoben min. Fungerer med alt!

Here’s the peplum top I bought for 33 NOK at Bik Bok last week. Combined with a highwaisted skirt and my fav leather jacket I felt pretty damn pretty today. They only bad thing with the top is that the zipper in the back is not that comfortable when you’re sitting/lying in the couch, BUT I’ll manage. I actually bought the skirt like 5 years ago and it’s one of the most important pieces in my basic wardrobe. Works with everything!

9 kommentarer

Siste innlegg