Animalistic

Tumblr Girl - illustrations|cartoons|art. | via Facebook
(whi)

Jeg elsker slike bilder. Det har en sånn fin, indianer-totempæle-følelse, i ett med naturen og bare fine ting (nå er det selvfølgelig ikke bare fine ting som kommer opp i forbindelse med indianere siden de ble slaktet ved den hvite manns ankomst og etterpå, men la oss nå se på symbolikken). Jeg har et par fine rammer jeg har kjøpt på loppemarked som har forblitt tomme, så jeg tror jammen jeg skal printe ut et slikt bilde og pynte opp med! Hva synes du, er det ikke fint?



I love pictures like this. It’s got this nice, Native American, totem feeling over it, being at one with nature and just positive vibes (well, let’s not forget the terrible history of the clashes between natives and the white man, but let’s focus on the symbolics here). I’ve got a couple of really beautiful picture frames which I bought at flea markets, and since I haven’t filled them with something pretty yet, why not let this picture be in one of them? What do you think, pretty right?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg