L’Eau de Chloé

I går fikk jeg denne i posten, L’Eau de Chloé!

For en stund siden begynte jeg å abonnere på Det Nye og da fikk jeg med denne som velkomstgave. Denne (30 ml) pluss tre blader kostet meg til sammen 178 kr, hvorav 49 kr gikk med til frakt av parfymen. Det æ’kke så verst det!

Parfymen blir beskrevet slik på Sephora sin nettside:
“L’Eau de Chloé is elegance injected with a modern twist. It’s an utterly innate sense of chic with the fresh feeling of springtime pastels, light dresses, and rose petals. This smooth and comfortable fragrance is a totally addictive floral mix. Made with 22 percent natural rose water, the scent is fresh, carefree, and feminine with a delicate and lively mix of rose, floral notes, and green outdoorsy notes.”

Synes denne beskrivelsen passer veldig bra, L’Eau de Chloé lukter vår!

Yesterday, I found this little baby in my mailbox. I startet subscribing to a Norwegian magazine called Det Nye a while ago, and I got this as a prize, sort of. Zephora describes the scent as follows: “L’Eau de Chloé is elegance injected with a modern twist. It’s an utterly innate sense of chic with the fresh feeling of springtime pastels, light dresses, and rose petals. This smooth and comfortable fragrance is a totally addictive floral mix. Made with 22 percent natural rose water, the scent is fresh, carefree, and feminine with a delicate and lively mix of rose, floral notes, and green outdoorsy notes”, which I think is a very suitable description. It smells like spring!

6 kommentarer
    1. ahhh, det hørtes jo fantastisk ut 😀 Har ikke kjøpt meg parfyme på år og dag, rett og slett fordi jeg bruker det så sjeldent. Har nok sammenheng med at jeg så og si aldri kunne bruke parfyme da jeg bodde hjemme, for moren min tåler kun noen få parfymelukter. Men burde vent det på meg etter å ha flyttet ut, hehe : )
      Favoritten min er forresten womanity, den er herlig!
      – Siri

    2. siribokoholiker: Jeg bruker det faktisk hver dag, men jeg har en (god) del jeg bytter mellom, så går vel ikke tom med det første. Bruken går litt opp og ned da, det spørs hvor jeg oppbevarer parfymeflaskene (akkurat nå står de ved vasken på badet, det vil si jeg ser dem før jeg forlater badet om morgenen). 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg