Accidental shopping may occur

Uff, dere, i dag har jeg ikke vært så flink. Eller, jeg var jo i forelesningen som startet klokken åtte, men etter der ble det så jeg dro en tur på Solsiden kjøpesenter. Der det er 3-dagers shoppingvarsel (teit navn for SALG og masse tilbud). Der jeg egentlig ikke skulle ha noe annet enn bursdagsgave til storesøster.

Og så gikk jeg ut med et par pumps, et par ankelboots, tre par øredobber, en genser, en skjorte og en topp.

Stefan Salvatore | via Tumblr
(whi)

Kan anbefale dere å gå innom Bik Bok Solsiden om dere bor i Trondheim, altså!!! (evt. at dere ikke gjør det om dere ikke vil ende opp med masse nye ting for en veldig lav sum). Jeg skal selvfølgelig vise dere kuppene mine, men det må bli i morgen for nå drar jeg på jobb! Ha en dag videre! 🙂

I was just going to buy a birthday present for my sister, but somehow I ended up getting myself two new pairs of shoes, a shirt, a sweater and a top in addition to three pairs of earrings. Ops?

4 kommentarer
    1. Aiai, det kan skje den beste! Klarte å begrense meg selv da jeg måtte skaffe nye sko til London. Forrige gang måtte jeg ha nye vintersko, og i London har det vært sååå fint vær for tiden. I går var det 17 grader og vintersko til slikt vær egner seg ikke :S hehe
      Gleder meg til å se innkjøpet, tihi- jeg skal forresten holde meg unna Bikbok på Solsiden! 🙂
      – Siri

    2. siribokoholiker: Altså, noen ting MÅ man jo ha, jeg kjøpte meg jo mascara under shoppepausen min jeg også, uten at jeg regnet det som brudd på reglene av den grunn. Åh, London, du er så heldig som skal dit! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg