Lookbook Monday


(lookbook.nu)

Sukk, nok en mandag er over. Er det bare meg, eller går ukene veldig fort!? Vi er jo over halvveis i mars og jeg synes ikke det er lenge siden det var jul. Liker ikke at eksamenstiden nærmer seg med stormskritt! Det ble en lårkort lookbook i dag, selv om det trosser Trondheimsværet noe til de grader. Det er ikke noe poeng i å ordne håret før man går ut, for å si det sånn! I morgen blir det lue, skjerf og jakke med hette. Det å være fin får bare være akkurat nå…

Another Monday is soon to pass. Is it just me, or does the weeks just vanish!? We’re halfway through March already, and I think of Christmas as it was just here. I really don’t appreciate that the finals are apporoaching very fast! This week’s lookbook is a thigh-length one, which doesn’t really match the weather we have in Trondheim right now. there’s no point in styling your hair, to be honest! Tomorrow I’ll wear a hat, scarf and a hooded jacket – being pretty just isn’t important right now…

2 kommentarer
    1. Nydelige antrekk og inspirasjon 😀
      Ja, jeg blir utrolig redd når tiden går så fort. Føles som jula var i går og at jeg ble ferdig med forrige eksamen for to uker siden… blææ :S
      Ja, været i dag… Jeg har ikke ord, møkk.
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg