Confessions of a Shopaholic

Oh well. Da var shoppestoppen over (2 måneder og 2 dager, wihuu!) og jeg klarte selvfølgelig ikke å vente lenger enn nødvendig så jeg stakk ut en tur og sjekket ut salget på Bik Bok. OG DET LØNNET SEG SKAL JEG SI DERE.

TV ANINE, førpris 149,-

KF DIP, førpris 249,-

TT LINDSAY (100% lin), førpris 199,-

Totalsum: 100 kr.

Så, selv om jeg har vært “ute av gamet” i to måneder har ikke salgsjegeren i meg dødd – på langt nær! Jeg så linskjorta først og jeg har allerede en i hvit som jeg liker kjempegodt, og når jeg kunne få den for 49,-…? No questions asked. OG SÅ fant jeg ut hvis jeg fant tre ting à 49,- fikk jeg alle tre for 100 kr! Så ja, jeg brukte mer enn nødvendig, men jeg har allerede på meg genseren som er supergod, og den rosa toppen var også superfin og feminin, samtidig som den ikke er alt for dristig (det vil si passende for lærerjobben). Så dette vil jeg si var 100 velbrukte kroner!

My shopping break is offcially over as I handed in my assignment at 1 pm today, and I just got back from a little walk about town. Bik Bok has a sale going, and I found these three (the blue shirt is 100% linen, yay!) and paid the pretty sum of 100 NOK. For all three, that is. The shopaholic is back and just as cheap as ever!

12 kommentarer

Siste innlegg