Inspirational Friday


(whi)

Hvorfor skrive ferdig semesteroppgave når du kan bruke laaaang tid på bloggrelaterte greier (les: finne bilder på weheartit) i stedet? Sukk, jeg er så veldig lite flink denne uka. MEN jeg har gjort jobbrelaterte greier da. Klappepåhodet. Og nå må må må jeg skrive ferdig oppgaven. Det som er problemet er at jeg har allerede skrevet et førsteutkast og nå skal jeg redigere det. Noe som ikke går så greit, for jeg har liksom kjørt meg fast i det sporet jeg var i da jeg skrev førsteutkastet og da er det så vanskelig å bringe inn nye idéer. Skulle jeg skrevet hele greia uten å ha gjort noe forut hadde jeg vært ferdig for lengst.

Gulrøtter: Ny episode av Pretty Little Liars, New Girl, The Originals, Glee, Once Upon a Time in Wonderland. Kan endelig bestille kjolen. Gå meg en tur i byen og kikke litt. Sminke meg fint og pynte meg (det er jo fredag). Ikke ha oppgaven hengende over meg lenger.

Why do an assignment when you can spend a looot of time on Weheartit to make this post? Man, I need to finish this text soon, it’s just that I am now editing my first draft (which I got feedback on from my techer) and my head is kind of stuck on my original ideas and is not in the mood to adopt new ones (which is what I need to do to get to do my exams). I’ve been isting up some “carrots” for me to get through (and of course spending time on that means procrastinating…): New episodes of Pretty Little Liear, The Originals, New Girl, Once Upon a Time in Wonderland. I can finally order the dress. Walk around town and do some (window) shopping. Do my makeup and get pretty (it’s Friday after all). Not having this assignment on my shoulders any longer.

6 kommentarer
    1. Håper det gikk greit å skrive andreutkastet 🙂 Jeg ber alltid noen andre om å lese oppgaven min, rett og slett fordi at jeg ikke gidder å rette et andreutkast. Du trenger ikke nødvendigvis å spørre om hjelp fra noen i klassen din eller som har studert det samme heller… Spør alltid moren min jeg, hehe : )
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg