The end is near

SOUNDTRACK: Woodkid – Run Boy Run

Nok en halvgrå dag i Barteby. Jeg spiste frokost med mannedyret før han dro på skolen og så har jeg lest i Left Hand of Darkness. Jeg begynner å like den litt bedre nå jeg skjønner hva som foregår, så tipper jeg blir ferdig i løpet av ettermiddagen. Noe jeg jo burde bli, ettersom jeg har forelesning om den i morgen. Ute i god tid som vanlig…

Jeg gleder meg skikkelig til helga. På fredag blir jeg ferdig med OA2 i Litteratur og nasjon (og dermed alle de skriftlige semesteroppgavene for i år) og i tillegg er shoppestoppen ferdig! I dag har det gått to måneder så jeg er rent teknisk ferdig, men tenkte det var artigere å avslutte den på en fredag (spesielt når det er innlevering på en oppgave samme dag), det blir en bedre gulrot på den måten.


(whi)

Jeg har bare én ting jeg virkelig VIL kjøpe, og det er kjolen som jeg viste dere i forrige uke. Jeg har også et gavekort fra Gina Tricot som jeg fikk da jeg byttet inn en julegave, så det kan jo hende det blir noe derfra, også, men siden det er gyldig til januar 2015 så trenger jeg i alle fall ikke kjøpe noe bare for å kjøpe det! (oi, hvilken innsikt disse to ukene har gitt meg)

Har du hatt shoppestopp noen gang?

 

I’m near the end of my shopping break, and these two months went really fast! I’m left with the urge to buy just one thing, and that is the dress I showed you last week. I also have a gift certificate from Gina Tricot, but as it’s valid until january next year, I don’t have to buy anything just to buy it. (and so it seems that these two months have really made an impact on me!) Have you ever been on a shopping break?

7 kommentarer
    1. Jeg har ikke shopppet på EVIGHETER, fordi jeg sparer til jeg og venninnen min skal på shoppingferie i påsken 😀 det er litt kjips å ikke kunne shoppe nå, men det blir en fantastisk følelse å kunne shoppe masse på ferie etter så lang tid uten shopping! 😀 i tillegg blir jeg ganske stolt når jeg kan shoppe for mine egne penger i steden for mamma og pappa sine 🙂

    2. Så flink du er! 😀 Selv har jeg aldri prøvd å ha shoppestopp, men jeg tenker som regel ganske godt gjennom det jeg kjøper og planlegger litt.

    3. Ja, jeg driver jo med den nå 🙂 Vil si at jeg har vært ganske så flink, og har kun kjøpt det jeg har gått tom for . Slik som utvaskede singletter som må byttes ut, en ny Foundation, sko som jeg virkelig trenger ettersom at de skjeve beina mine sliter ut skoene osv. Så ja, jeg er stolt over meg selv 🙂
      Du har vært superduperflink ,og kos deg med shoppingen 😉 Tenkte du ikke på de kule toppene på H&M forresten? Så på de selv her en dag, men klarte å holde meg. Meoow toppen mjauet nærmest på meg 🙂
      Kan selv ikke vente til London, weehu! Selv om shoppehumøret mitt har sunket kraftig, men det skal bli morsomt uansett!
      Jeg har faktisk fri etter forelesningen som begynner kl 14 i dag. Så har jeg fri helt til mandag i uke 13. Livet <3. Det er egentlig skriveuke til en semesteroppgave, men den er jeg så og si ferdig med 😉
      Kos deg!
      - SiriSI

    4. Heisann 🙂 Jeg vet at dette kanskje ikke passer inn akkurat her, men jeg lurte bare på om du kunne fortelle litt om studiet ditt? Jeg syntes det hørtes interessant ut, og det er noe jeg selv kunne tenke meg å studere. Du kan gjerne sende meg en mail hvis du ikke vil svare her.

    5. Thea: Jeg kjøper ikke så veldig dyre bøker (thebookdepository.com i mitt hjerte) så akkurat bøker unner jeg meg selv. Men så er det alle smykkene, toppene, jakkene, all sminken og neglelakken da 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg