Busy bee

SOUNDTRACK: Frk. Fryd – Skyene

Etter en nokså slapp mandag (en forelesning ble avlyst; den andre gadd vi ikke dra på) er jeg up & about i dag. Jeg skal nemlig gi blod, opp på jobben en tur (vikarjobben, that is) OG begynne på semesteroppgaven som skal inn innen fredag klokken fire. Det kan jo være greit å begynne før torsdag klokken 11 på kvelden som jeg gjorde forrige uke (oppgaven skulle inn klokken 14 neste dag), men hey, jeg fikk jo godkjent! Nei, nå må jeg haste til Blodbanken, dere. Lurer på hvilke Mummikopper de har å by på i dag, hihi!


Liten tirsdagsinspo. Ha en flott dag! 🙂 (whi)

After the lazy-ass Monday I had yesterday, I’m up and about today. Soon I’m off to donate blood, then I’ll go to the school where I work and sort some stuff out and THEN I’ll start working with my assignment which is due Friday at 2 pm. I had one due last Friday as well, but I started writing that one at 11 pm Thursday night, so I thought I’d get a head start this week! I wonder what Moomin mugs they have to offer me at the blood bank today, hee hee! Added some Tuesday inspiration for you guys by the way, have a nice one! 🙂

4 kommentarer
    1. Mummikoppene <3
      Blir nesten et halvt år mellom sist gang og neste gang jeg skal gi blod... Heia 1 mnd karantere etter å ha vært i utlandet 😛 Hahah..

    2. Nina Julianne: De hadde ingen nye i dag (bare vinterkoppen for 2013), så det ble bursdagsgave til storesøster! Haha, sånn kan det gååå. Du er i BRASIL da, så tror det går bra at du ikke får gi blod på en liten stund når du kommer hjem 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg