Billig vs. dyrt: Aussie haircare

Jeg er stor fan av det australske hårpleiemerket Aussie, og pleier å kjøpe blant annet 3 Minute Miracle-produktene deres på Cubus. Til vanlig koster de flaskene 125-149 kr et sted (?), men noen har de dem på tilbus til 99 kr, noe jeg ikke synes er noe dyrt. MEN SÅ oppdaget jeg at feelunique.com – den beste nettbutikken i hele verden – selger Aussie-produkter!


feelunique.com/brands/aussie

Bare for å ta et priseksempel:

Og dette er altså fastpris, og de andre produktene (sjampo, balsam, leave-in conditioner, etc.) er billigere! Jeg synes Aussie-flaskene er drøye i bruk (spesielt 3 Minute Miracle-roduktene) og, viktigst av alt, de funker! Feelunique fører som du ser på det første bildet åtte forskjellige typer Aussie-produkter tilpasset forskjellige typer hår/behov.

Jeg vet i alle fall hvor jeg skal kjøpe Aussie-produktene mine fremover!

3 kommentarer
    1. Ojsann, det var litt av et godt tips! 😀 Jeg har hørt om merket Aussie, men har holdt meg unna det på grunn av at jeg tror det er dyretestet? Burde sjekke det litt mer ut, og nå er i alle fall mine favorittprodukter fra Redken og det er ikke dyretestet 🙂 Fikk det anbefalt av frisøren min som er utrolig flink på det med dyretesting osv. Men skal sjekke ut det med Aussie, for det er jo helt klart rimeligere!
      – SiriSI

    2. sv- Uff, så dumt :/ Redken liker jeg i alle fall svært godt, og frisøren min snakket til og med med selskapet for å være bombesikker på at de var dyrevennlige. Men ja, det er litt dyrt. Vet at blivakker noen ganger har tilbud på 1 L flaskene deres, og da koster de rundt 250-300 kr 🙂
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg