In just a week…

I’ll order this!

Jeg hadde allerede lagt til denne på klesønskelista mi på eBay før jeg laget sekstitallinnlegget, men i ettertid av den posten har jeg lengtet og lengter fremdeles etter neste fredag (14. mars) for da kan jeg endelig bestille den! Siden jeg har siklet over den så lenge blir ikke dette et impulskjøp i det hele tatt, men et nøye gjennomtenkt et, og da er vi i alle fall litt på vei i forhold til tidligere. Dere får forresten ikke linken ennå, for det er så få igjen hos selgeren jeg har valgt meg ut, haha! Hva synes du?

I’d already added this dress to my clothing wish list on eBay prior to my get the sixties look post, but afterwards I’ve been and still am longing for next Friday because by then my shopping break will be over and I can finally order it! Since I’ve been drooling over it for such a long time this won’t be impulse shopping at all, but a very reconsidered one, and that makes it at least a bit better than before. You can just forget about getting the link to this, by the way – the seller I’ve chosen only has a few left!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg