Glossybox: Februar

VINN ET RUBY UNDERTØYSSETT HER // LINGERIE GIVEAWAY HERE


 

På mandag var jeg og hentet Glossybox-en for februar, med Valentines-tema (utenpå, i alle fall!).

Med kjempefine riper på… 🙁


Som alltid: Før musa over hjertene for å se produktnavnet.

Jeg likte neglelakkfargen veldig godt, men det måtte til en god del lag før den dekket ordentlig. Ellers har jeg ikke prøvd noe av det andre ennå, men kan vel si at å legge i en så simpel ting som en neglefil… Vel, det hjelper ikke at det står Glossybox på den, for å si det sånn!

This month’s (well, last month’s, actually) Glossybox. I liked the nail polish colour, but it did take a number of layers before I achieved full coverage. Haven’t tried any of the other products yet, but I can say as much as putting into a simple nail buffer… Really? And it doesn’t help that it has Glossybox printed on it, either!



VINN ET RUBY UNDERTØYSSETT HER // LINGERIE GIVEAWAY HERE

 

2 kommentarer
    1. Skulle ønske de bare kunne ha de rosa eskene. Jeg bruker de til oppbevaring og det blir så mye finere :/
      Har ikke fått min enda. Men har prøvd wake-up patchene og de likte jeg veldig godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg